,,Mokslas, technologijos ir menas gali tapti pagrindiniais katalizatoriais transformuojant švietimą, jų sinergija gali sukurti didžiulį potencialą švietimui. Dizainas ir kūrybiškumas yra neatsiejami nuo inovacijų, ir tik integruodami šias sritis galime kurti švietimo sistemą, kuri būtų pasirengusi ateities iššūkiams“, – sveikindamas dalyvius sakė Vilniaus dizaino kolegijos direktorius Aldis Fledžinskas.
Švietimo ateities konsorciumo įkūrėjas ir vykdomasis direktorius Alistair Starling pabrėžė, kad itin svarbu išnaudoti mokslo, technologijų ir meno sinergiją, siekiant modernizuoti švietimą.
,,Dirbtinis intelektas (SI) žymiai paveiks švietimo sistemą ir taps vienu pagrindiniu įrankiu, kuris ne tik personalizuos mokymosi procesą, bet ir leis efektyviau valdyti išteklius bei kurti inovatyvias mokymo formas”, – sake jis.
Anot A. Starling, šie pokyčiai neabejotinai kelia iššūkių, todėl itin svarbus yra atsakingas DI integravimas į švietimo sistemą, užtikrinant, kad jis būtų naudojamas etiškai, o asmeniniai duomenys liktų saugūs.
,,Pokyčiai, kuriuos dirbtinis intelektas įneš į švietimą, iš esmės pakeis tai, kaip mes mokomės, mokome ir kuriame žinias”, – tikino jis.
Po pranešimų dalyviai turėjo galimybę apsilankyti R. Mickienės ir T. Silovo kuruojamose parodose, kuriose buvo pristatytos infografikos grafinio dizaino istorijos ir tūrinės architektūrinės kompozicijos pritaikymo parodų erdvėse galimybės. Parodas kuruoja
Tikimasi, kad renginys paskatins tolimesnę mokslo, technologijų ir meno sinergijos plėtrą, prisidedant prie švietimo, inovacijų ir gerovės kūrimo.